برای شرکتی که بیش از دوازده دهه در تجارت بوده است، ما آگاهانه از دنیایی که در آن زندگی می کنیم آگاه هستیم. دنیایی که انتخاب بیش از حد اغلب منجر به سردرگمی بیش از حد می شود. تنها راه برون رفت از این موضوع، ارائه راه حل هایی است که زندگی را آسان تر می کند. این راه هوشمندانه است. اما راه هوشمند یک کتاب قوانین سفت و سخت نیست. این مسیری است که راههای هوشمندانهتری برای ساخت محصولات، اداره یک شرکت و یافتن پاسخهای جدید برای همان سؤالات قدیمی را بررسی میکند.
سفرها، چه بزرگ و چه کوچک، همیشه زمانی بهتر هستند که شریک سفری داشته باشید که بتوانید روی او حساب کنید. پس نقش ما نقش یک همراه جسور خواهد بود که به شما کمک می کند جهان را کشف کنید. کسی که شما را تشویق می کند و الهام می بخشد، کنجکاوی شما را برمی انگیزد و شما را با سبکی محکم به مقصد می رساند.
ماموریت ما کمک خواهد کرد تا دیدگاه ما را به چیزی ملموس تبدیل کنیم. رسیدن از نقطه A به نقطه B باید آسان و کارآمد باشد و با هر مایل لذت ببرد. وظیفه ما باید این باشد که کنجکاوی ذاتی شما را فعال کنیم و به شما این امکان را میدهیم که آنچه را که در بیرون وجود دارد کشف کنید. به این ترتیب، مأموریت ما ارائه راهحلهای مدرن قابل دسترس برای جابجایی با هر چیزی که نیاز دارید و شگفتیهایی که دوست دارید ارائه میکنیم.
ما هم مثل شما عاشق یک سورپرایز خوب هستیم. غافلگیر کننده بودن یعنی بیشتر از چیزی که انتظارش را دارید بدست آورید. با اشکودا در عین سادگی بسیار میتواند غافلگیر کننده باشد .
همیشه ساده نگه داشتن محصولات به این سادگی نیست. حالا چطور آن کار را انجام بدهیم؟ ما با حذف چیزهایی که مهم نیستند شروع می کنیم. تا زمانی که باقی می ماند تنها چیزی است که واقعاً مهم است. ما برای شما سادگی را تا حد امکان به ارمغان می آوریم .
انسان بودن به این معناست که بدانیم همه ما یکسان هستیم .. این به معنای لبخند زدن به عزیزانمان و گاهی اوقات به افراد غریبه است. این بدان معناست که نیازهای افراد را قبل از اینکه به نیاز تبدیل شوند برآورده کنیم ، اشکودا نیاز های انسانی یک جامعه را برآورده می کند.
شکلی که برند ŠKODA با حرکت رو به جلو به خود می گیرد، در نحوه مدل سازی خودروهای ما نیز منعکس خواهد شد. خطوط مستحکم و ناهموار به شما حس اعتماد به نفس می دهد تا از این طراحی حس متفاوت بودن و مطمئن بودن کنید . مواد و اشکال ترکیب می شوند تا حس راحتی و سادگی همراه با ظاهری خاص را ارائه دهند.
این فقط خودروهای ما نیستند که تغییرات هیجانانگیزی پیدا کردهاند - برند نیز همینطور است. ما هویت شرکتی خود را با یک لوگوی جدید، علامت کلمه و رنگ بندی را بروز کرده ایم. آنها با هم نشان دهنده طرز فکر آینده نگر ŠKODA هستند.
یبرای برندی به جاه طلبی اشکودا، تنها راه پیش بینی آینده، اختراع است. این به معنای ایجاد یک نقشه راه استراتژیک است که نیازهای در حال تغییر جهان را منعکس می کند. خودرو های الکتریک و هوشمند سازی آن در اشکودا حداقل نیمی از سبد محصولات ما را تشکیل میدهند. این استراتژی همچنین کاهش تولید سطوح CO2، بهبود سودآوری و رویکرد سه جانبه Expand, Explore و Engage را برای افزایش حجم و تعامل با برند ترسیم می کند. اشکودا همیشه احساس وظیفه در حفظ محیط زیست را دارد .